צרו קשר

    ּ

    מהם היתרונות של שירותים ניידים לשטח?

    שירותים ניידים להשכרה הם אלטרנטיבה מעולה לשטח. הם ניידים, עצמאיים וניתנים להתקנה בשטח. האסלה מועברת לרוב באמצעות משאית או נגרר וניתנת להקמה מהירה עם מינימום הפרעות. שירותים ניידים להשכרה משמשים בדרך כלל לאתרי בנייה גדולים, פסטיבלים, אירועי ספורט, קונצרטים, פעולות צבאיות. הם משמשים גם במקומות מרוחקים שבהם אין מים זורמים או מערכת ביוב זמינה. שירותים ניידים להשכרה הם פתרון מצוין לאנשים העוסקים בתחום. ניתן לשכור אותם לפי שעה או יום וניתן לשלוח אותם לכל מקום. אין צורך לדאוג כיצד לפנות את הפסולת. לאסלה הניידת מערכת הדחה שתטפל בה. אצל ערן ויינשטיין תוכלו להשכיר שירותים ניידים לשטח כולל הובלה במחיר משתלם

    היסטוריה של שירותים ניידים

    שירותים ניידים הם רעיון שהוצג לראשונה בהולנד. הרעיון הוא להציע שירות שבו אנשים יכולים לשכור שירותים ניידים בזמן שהם בחוץ, כך שהם לא צריכים לדאוג למצוא שירותים ציבוריים או לסחוב את השירותים הניידים שלהם. שירותים ניידים להשכרה הם דרך מצוינת לוודא שלאורחים שלכם נוח בשטח וכולם מרוצים. הם יהיו פרודוקטיביים ומאושרים יותר בטיול. שירותים ניידים מתאימים לטיולים, פסטיבלים, אתרי בנייה או כל אירוע חיצוני אחר שבו אולי אין שירותים מתאימים בקרבת מקום.

    פתרון לשטח שירותים ניידים

    שירותים ניידים להשכרה הם הפתרון לאנשים שרוצים לטייל אבל לא רוצים לדאוג למציאת שירותים. הם גם מעולים לאירועים הדורשים הרבה אנשים ומקום מוגבל. אסלה ניידת היא יחידה עצמאית המותקנת על משאית או נגרר וניתנת להעברה ממקום למקום. שירותים ניידים מורכבים ממיכל, המאחסן את הפסולת, משאבה חשמלית, המעבירה את הפסולת מהמיכל לתוך בור ספיגה או מערכת ביוב, ושני תאים: אחד לישיבה ואחר עם כיור ומראה. שירותים ניידים לשטח הם טרנד חדש בענף התיירות.

    שירותים ניידים שימושיים מאוד בשטח, בו אין מתקנים ציבוריים זמינים. הם יכולים לשמש לפסטיבלים, אתרי בנייה ואירועים אחרים שבהם מתאספים מספר רב של אנשים. שירותים ניידים פופולריים גם בקרב נהגי משאיות ותרמילאים שזקוקים לזה כשהם על הכביש. ישנם דגמים רבים ושונים של שירותים ניידים זמינים כדי להתאים לצרכים ולתקציבים שונים.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ